خدمات تامین اجتماعی در مناطق محروم توسعه می یابد

تامین اجتماعی

خدمات تامین اجتماعی در مناطق محروم توسعه می یابد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اهمیت خدمات درمانی این سازمان گفت: خدمات درمانی که به صورت مستقیم به بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان ارائه می شوند، اهمیت ویژه ای دارند. بنابراین ما تلاش می کنیم تا دامنه این خدمات را مخصوصا در مناطق محروم و کمتر برخوردار توسعه دهیم.

وظیفه تامین اجتماعی، ارائه خدمات مطلوب درمانی است

میر هاشم موسوی تصریح کرد: هدف و وظیفه اصلی همه افرادی که عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی هستند، ارائه خدمات مطلوب درمانی است. این خدمات چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم برای حمایت از بیمه شدگان این سازمان ارائه می شوند.

وی اظهار داشت: از آنجا که ارائه این خدمات اهمیت ویژه ای دارند، ما نیز باید با دوراندیشی و برنامه ریزی به تعهدات خود عمل کنیم. این کار می تواند قدم مهمی برای ایجاد تحول در حوزه خدمات درمانی و بهبود وضعیت بیمه شدگان باشد.

این مقام مسئول تامین اجتماعی ادامه داد: ما تلاش می کنیم همه پروژه های درمانی سازمان به موقع و طبق برنامه های تعیین شده به پایان برسند. همچنین به توسعه زیرساخت ها توجه ویژه ای داریم تا بتوانیم نیروی متخصص بیشتری را جذب کرده و خدمات درمانی مناسب تری به مردم ارائه کنیم.

درد مردم، درد ماست

موسوی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که درد مردم، درد ماست و تنها راه تسکین آن، اجرای به موقع پروژه ها و توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی است. اگر کوتاهی وجود دارد، نباید با کسی تعارف کنیم. بلکه باید در قبال هزینه های ایجاد شده پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: امسال بیش از 11 هزار میلیارد تومان بودجه و اعتبار به بخش عمرانی این سازمان تخصیص داده ایم. این کار با هدف توسعه زیرساخت های مربوط به خدمات درمانی انجام گرفته شده است. ضمن اینکه باید توجه داشت که دولت نیز با رویکردی مثبت با ما همکاری کرده و این میزان بودجه و اعتبار را در اختیار این سازمان گذاشته است.

گفتنی است طبق سخنان مدیر عامل تامین اجتماعی کشور، در حال حاضر بیش از 50 پروژه در دست ساخت در قالب درمانگاه ها و بیمارستان های ملکی تخصصی و فوق تخصصی این سازمان وجود دارند.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا