سرمایه تامین اجتماعی 46 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

تامین اجتماعی

سرمایه تامین اجتماعی 46 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به دستاوردهای این سازمان در دولت سیزدهم، از افزایش 46 هزار میلیارد تومانی سرمایه این سازمان خبر داد. وی اظهار داشت: این افزایش سرمایه با هدف توسعه و گسترش خدمات درمانی و سایر خدمات این سازمان به افراد تحت پوشش انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: افزایش سرمایه تامین اجتماعی تا این مبلغ اتفاق کم نظیری است. ما از این فرصت برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه استفاده خواهیم کرد.

تامین اجتماعی بدهکار نیست

میر هاشم موسوی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای این سازمان پرداخت کامل بدهی بانک رفاه کارگران بوده است. این بانک حدود 106 هزار میلیارد تومان به بخش های مختلف بدهکار بود که اینک به صورت کامل پرداخت شده است. بنابراین می توانیم با افتخار اعلام کنیم که در حال حاضر تامین اجتماعی هیچ بدهی ندارد و بدهکار نیست.
وی گفت: یکی از مهم ترین رویکردهایی که سازمان تامین اجتماعی طی یکی دو سال گذشته مدام پیگیر آن بوده است، پایدارسازی منابع مالی خود می باشد. این منابع اهمیت زیادی در ارائه خدمات این سازمان به افراد تحت پوشش خود دارند و به همین دلیل به مدیریت و رسیدگی جدی نیاز دارند. در حال حاضر توانسته ایم با پایدارسازی این منابع مانع خساراتی شویم که سالانه حدود 25 هزار میلیارد تومان تحت عنوان سود تسهیلات برای ما هزینه داشتند.

هدف اصلی ما گسترش خدمات در سراسر کشور است

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به گسترش خدمات این سازمان در بخش های مختلف کشور اشاره کرد. بنا به سخنان وی هدف اصلی تامین اجتماعی افزایش خدمات درمانی خود در سراسر کشور است. به همین دلیل این سازمان تلاش می کند با خرید زمین در نقاط مختلف، بیمارستان های ملکی خود را راه اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی ارائه خدمات به هموطنان در سراسر کشور راحت تر و سریع تر خواهد بود. همچنین درصدد هستیم که برخی از مراکز ملکی قدیمی خود را بازسازی کرده و آنها را به صورتی مدرن و امروزی درآوریم تا امکان ارائه خدمات درمانی گسترده تر و به روزتر به بیمه شدگان این سازمان وجود داشته باشد.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا