لایحه بودجه سال 1403 توسط مجلس رد شد

لایحه بودجه سال 1403 توسط مجلس رد شد

لایحه بودجه سال 1403 نتوانست اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کند

به دنبال بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده توسط مجلس شورای اسلامی، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با انتقادهای مطرح شده در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: دولت خودش را موظف می داند که منابع لازم جهت انجام این کار را تامین نماید. سخنان دکتر منظور واکنش دکتر قالیباف رئیس مجلس را به دنبال داشت. دکتر قالیباف در پاسخ به دکتر منظور گفت: سازمان برنامه و بودجه در نامه ای مکتوب به شورای نگهبان اعلام کرده که منابع کافی جهت اجرایی کردن همسان سازی حقوق ها را ندارد و مخالف همسان سازی حقوق هاست و صحبت های امروز شما با نامه ای که به شورای نگهبان داده اید در تناقض است.

لذا سازمان برنامه بودجه باید با نامه ای مکتوب به مجلس، موافقت دولت به منظور تامین منابع لازم جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان را اعلام کند. سخنان رئیس مجلس در این رابطه حمایت ها را در خصوص رد لایحه بودجه سال 1403 به دنبال داشت و نتیجه این شد که لایحه بودجه سال آینده با 127 رای مخالف رد شد.

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا