مشاهده نمودن سوابق بیمه تامین اجتماعی به روش جدید

سوابق بیمه تامین اجتماعی

مشاهده سوابق بیمه به روش جدید

سازمان تامین اجتماعی به منظور رفاه بیشتر افراد شاغل و کمک به رفع برخی از نیازهای آن ها ایجاد شده است. امروزه اجرای این بیمه برای افراد شاغل کاملا اجباری می باشد و کارفرمایان موظف به پرداخت حق بیمه کارکنان خود هستند. این کارمندان برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی خود می توانند از دو طریق اقدام نمایند.

روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی می توان از طریق موبایل و یا مراجعه به این سامانه اقدام نمود.

  • روش اول: برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی از طریق موبایل باید کد دستوری *4*1420# را در گوشی خود شماره گیری نمایید. البته از این روش زمانی می توانید استفاده نمایید که قبلا در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام نموده باشید. پس از تماس با کد بالا عدد مربوط به استعلام (عدد 2) را شماره گیری نمایید. گزینه مربوط به آخرین سابقه بیمه (گزینه 1) را انتخاب کنید. کادری ایجاد می شود که باید کد ملی خود را در آن وارد نمایید. پس از فشار دادن دکمه تماس می توانید سوابق بیمه خود را مشاهده نمایید.
  • روش دوم: برای مشاهده سوابق بیمه خود از طریق سامانه ابتدا باید وارد سایت بیمه tamin.ir شوید و سپس ورود به سامانه را انتخاب نمایید. در این روش نیز برای مشاهده سوابق بیمه ابتدا باید ثبت نام نمایید. پس از وارد شدن به سامانه باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد کنید، تا صفحه کاربری شما باز شود. در بخش بیمه شدگان و خدمات سابقه می توانید گزینه مورد نظر (کلیه سوابق) را انتخاب نمایید. سپس صفحه سوابق بیمه باز می شود و می توانید آن را مشاهده نمایید.

نکته: برای مشاهده نمودن ریز سوابق بیمه و دستمزد می توانید از منوی بیمه شدگان و سوابق بیمه گزینه مورد نظرتان (سوابق و ریز دستمزد بعد از سال 86) را انتخاب نمایید. سپس صفحه مربوط به ریز دستمزد خود را می توانید مشاهده کنید.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا