هدف تامین اجتماعی، رایگان کردن درمان است

تامین اجتماعی

هدف تامین اجتماعی، رایگان کردن درمان است

مدیر کل درمان مستقیم تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که خدمات خود را به سمت رایگان شدن درمان ببریم. هیچ بیماری نباید نگران هزینه های درمان و بستری شدن خود باشد. این کار با جذب پزشکان متعهد و خدمت رسانی مداوم درمانی ممکن می گردد.

400 مرکز درمانی تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می کنند

مهدی ناقوسی تصریح کرد: در حال حاضر 400 درمانگاه ملکی و مرکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور فعال هستند که همگی خدمات خود را به صورت رایگان به بیماران ارائه می کنند. بیمه شدگان این سازمان می توانند از این خدمات به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای استفاده کنند.

وی افزود: البته که تامین اجتماعی به خاطر ارائه این خدمات رایگان بر کسی منت نمی گذارد. افرادی که از این خدمات بهره می گیرند، بی هیچ گله و شکایتی به مدت 40 سال حق بیمه خود را پرداخت کرده اند. بنابراین امروز حق دارند که بدون منت نیز از خدمات رایگان درمانی بهره مند شوند.

این مقام مسئول تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم شاخص ها تقویت شوند. هنوز کمیسیون ها جای کار دارند و البته می توان متوجه عدم حضور پزشکان متعهد در درمانگاه ها شد.

طرح های درمانی به سرعت اجرا شوند

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رایگان و مناسب به بیمه شدگان گفت: در هر قسمت از کشور که نیاز به ارائه خدمات بیشتر باشد، ما در سازمان آماده کمک به همکاران خود هستیم. هر نوع امکانات و تسهیلاتی که از عهده سازمان برآید برای اجرای سریع طرح های درمانی در نقاط مختلف کشور فراهم خواهد شد.

وی همچنین از ساخت درمانگاه های تامین اجتماعی در کشور اطلاع داده و بیان داشت: هرجا که لازم باشد درمانگاهی راه اندازی شود، ما تمام تلاش خود را برای تامین بودجه به کار می گیریم. مهم این است که کارها با همدلی پیش برود و خدمت رسانی به هموطنان و بیمه شدگان دچار وقفه نگردد.
ناقوسی همچنین بر برطرف کردن نیازهای درمانی در نقاط محروم کشور با ارائه خدمات بهتر این سازمان تاکید کرد.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا