واریز تسهیلات 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز تسهیلات 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

افزایش تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی

محمد اسدی، رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری اظهار داشت: در سال 1401 چیزی در حدود 213 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تسهیلات قرض الحسنه 12 میلیون تومانی این سازمان دریافت نمودند. در سال جاری هم پرداخت این تسهیلات به بازنشستگان این سازمان ادامه خواهد داشت و افرادی که تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات قرض الحسنه نشده اند می توانند نسبت به دریافت این وام اقدام نمایند. در همین رابطه لازم به توضیح است که مبلغ این تسهیلات برای سال 1402 به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

واریز وام 40 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی در روزهای آینده

آقای اسدی در ادامه افزود: در دو مرحله ی گذشته حدود 80 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی به منظور دریافت این وام ثبت نام کرده اند که از این میزان، وام 40 هزارنفر از ثبت نام کنندگان واریز شده و 40 هزار نفر باقی مانده هم طی روزهای آینده وام خود را دریافت خواهند کرد. در خصوص شرایط اعطای این تسهیلات هم لازم به ذکر است که افراد بالای 77 سال بایستی به صورت حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و به افرادی که دارای معوقات بانکی و چک های برگشتی هستند وام تعلق نمی گیرد.

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا