چگونه می توان در سامانه مودیان کاربر فرعی تعریف کرد؟

چگونه می توان در سامانه مودیان کاربر فرعی تعریف کرد؟

تعریف کاربر فرعی در کارپوشه با دادن سطح دسترسی به آن ها

با توجه به این که شورای نگهبان قانون تسهیل سامانه مودیان را تایید کرد، اشخاص حقوقی و حقیقی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی براساس تاریخ های اعلام شده در قانون تسهیل شدند.

یکی از مواردی که مشمولین اجرای سامانه مودیان باید به آن توجه داشته باشند این است که در سامانه مودیان این امکان وجود دارد که مودی در کارپوشه خود کاربر فرعی تعریف نماید. لذا مودیان اگر بخواهند این اقدام را انجام دهند می توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی http://my.tax.gov.ir افرادی را به عنوان کاربر فرعی تعریف نمایند و این افراد می توانند با ورود به کارپوشه فهرست پرونده های مالیاتی تخصیص داده شده به خود را مشاهده کنند و براساس سطح دسترسی داده شده اقداماتی را انجام دهند. مسیر تعریف کاربرفرعی در کارپوشه مودی به این صورت است که ابتدا بایستی با اطلاعات کاربری کارفرما به کارپوشه مربوطه وارد شد و در قسمت مدیریت پرونده مالیاتی، مدیریت کاربران نسبت به تعریف کاربر فرعی اقدام کرد.

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا