نحوه محاسبه شبکاری در شیفتهای 12 ساعت کار و استراحت

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: قانون کار و حقوق و دستمزدنحوه محاسبه شبکاری در شیفتهای 12 ساعت کار و استراحت
فردین نیا پرسیده شده در 5 ماه پیش
سلام من آتش نشان هستم و به صورت 14 روز کار و 7 روز استراحت مشغول هستم .از 14 روز 7 روز به صورت روز کار از ساعت 7 صبح تا 7 عصر و 7 شب از ساعت 7 عصر تا 7 صبح مشغول به کار هستم . محبت کنید نحوه محاسبه نوبت کاری و شبکاری رو برام ارسال کنید.
سوالات مرتبط

3 پاسخ
علی رهنما 5 ماه قبل پاسخ داده شده
مشمول شبکاری نمیشوید و نوبتکاری به شما تعلق میگیرد جناب پرتوی توضح کامل میدهند
علی ابراهیمی 2 ماه قبل پاسخ داده شده
با سلام ممنون میشم از راهنماییتون بنده در یک آزمایشگاه شیمی مشغول ب کار هستم ۱۲ ساعو کار و ۱۲ ساعت استراحت،یک هفته ۸صب تا ۸شب و روز جمعه ۱۸ ساعت وامیستیم تا لز شیفت صب و عصر ب شب و صبح بیافتم، دو نفریم ینی، ن روز جمعه و نه روز تعطیل تعطیلی نداریم میشه راهنمایی کنید حقوق ما ب چ شکلی خواهد بود؟
نیما - مشاور روابط کار 2 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام من آتش نشان هستم و به صورت ۱۴ روز کار و ۷ روز استراحت مشغول هستم .از ۱۴ روز ۷ روز به صورت روز کار از ساعت ۷ صبح تا ۷ عصر و ۷ شب از ساعت ۷ عصر تا ۷ صبح مشغول به کار هستم . محبت کنید نحوه محاسبه نوبت کاری و شبکاری رو برام ارسال کنید..... سلام و احترام اگر بعد ۷ روز استراحت بعدش ۱۴ روز کار شما تکرار می شود یک هفته شیفت صبح و یک هفته شب ۲۲/۵ درصد نوبتکاری تعلق می گیرد و شبکاری تعلق نمی گیرد ولی اگر بعد یک هفته استراحت شیفت‌های شما برهم می‌خورد چون قاعده گردش در یک ماه بهم می‌ریزد فقط ۳۵ درصد شبکاری تعلق می گیرد ، ولی در یک ماه هم شبکاری تعلق بگیرد و هم نوبتکاری اشتباه است    
دکمه بازگشت به بالا