پیغام عدم نیاز به واکنش در سامانه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیپیغام عدم نیاز به واکنش در سامانه مودیان
فتانه داچک پرسیده شده در 4 هفته پیش
با سلام وقتی فاکتور فروش را در سامانه مودیان ارسال می نمایم عدم نیاز به واکنش می شود  در صورتی که فاکتور نوع اول ارسال شده به همراه تمامی اطلاعات از جمله کد ملی و کد پستی و نام نام خانوادگی و... ،لازم به ذکره  تمامی فاکتور هایی که عدم نیاز  به واکنش می باشد فقط کد ملی و کد پستی در سامانه هست و نامشون رو نمایش نمیده دلیل این موضوع چیست و مطلب بعدی برای فاکتور هایی که به صورت عدم نیاز به واکنش می باشد  و به صورت نسیه می باشند امکان تکمیل جدول پرداخت نیست  با توجه به اینکه یکسری از این فاکتور ها برای زمستان ۱۴۰۲ می باشد چه راهکاری پیشنهاد می نمایید؟
سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 3 هفته قبل پاسخ داده شده
سلام.مواردی که عدم نیاز به واکنش میزند چون خریدار شما را مصرف کننده نهایی در نظر گرفته است.پیشنهاد میکنم برای صدور صورتحساب برای اشخاص حقیقی حتما کد اقتصادی آن شخص را علاوه بر کد ملی وارد نمایید.
احسان مومنی 3 هفته قبل پاسخ داده شده
برای سال 1403 اگر خریدار شما شخص حقیقی است بایستی علاوه بر کد ملی شماره اقتصادی هم داشته باشد تا صورتحساب نوع اول بتوان صادر کرد. اما این روند در سال 1402 نبود و بدون داشتن شماره اقتصادی هم میشد برای خریدار حقیقی صورتحساب نوع اول صادر کرد که به صورت عدم نیاز به واکنش ثبت میشده
دکمه بازگشت به بالا