ارسال صورتحساب الکترونیک در سامانه مودیان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیارسال صورتحساب الکترونیک در سامانه مودیان
Farhang پرسیده شده در 1 سال پیش
با سلام چگونه خودمان بدون استفاده از شرکتهای معتمد می توانیم صورتحساب الکترونیک ارسال کنیم، آیا نیاز به نرم افزار خاصی هست؟ یا مانند سامانه معاملات فصلی باید عمل نمود؟ ممنون میشم مراحلش را تشریح کنید
حسابنو عضو سایت 12 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام و وقت به خیر، با استفاده از افزونه واسط (نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان) حسابداران برتر می‌تونید عملیات ارسال صورتحساب را در سامانه مودیان بدون نیاز به شرکت معتمد و بدون نیاز به نرم افزار حسابداری خودتون انجام بدید جهت این منظور می‌تونید وارد آدرس زیر بشید و از کد تخفیف 10% هم که برای همراهان سایت حسابنو برای استفاده از این افزوده گرفتیم استفاده کنید. (از کد تخفیف: hesabno استفاده کنید)
hesabno.com/hb

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسابنو عضو سایت 12 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام و وقت به خیر، با استفاده از افزونه واسط (نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان) حسابداران برتر می‌تونید عملیات ارسال صورتحساب را در سامانه مودیان بدون نیاز به شرکت معتمد و بدون نیاز به نرم افزار حسابداری خودتون انجام بدید جهت این منظور می‌تونید وارد آدرس زیر بشید و از کد تخفیف 10% هم که برای همراهان سایت حسابنو برای استفاده از این افزوده گرفتیم استفاده کنید. (کد تخفیف: hesabno)

hesabno.com/hb

دکمه بازگشت به بالا