ارسال لیست مالیات حقوق در شرکت منحل شده

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات حقوقارسال لیست مالیات حقوق در شرکت منحل شده
علی پرسیده شده در 1 سال پیش

شرکتی که پنج سال پیش اونجا کار میکردم، دوساله که منحل شده. این در حالیه که مسئول کارهای مالیاتی شرکتی که الان در اون مشغولم به من میگه همچنان داره اون شرکت اسمت رو تحت عنوان حقوق بگیر به اداره دارایی رد می‌کنه و تا زمانی که اونا این کار رو متوقف نکنن ما نمی‌تونیم اسمت رو رد کنیم. من چطور میتونم کاری کنم که دیگه اون شرکت اسمم رو به اداره دارایی رد نکنه وقتی که اون شرکت در حال حاضر وجود خارجی نداره.

سوالات مرتبط

3 پاسخ
بهترین پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.شرکتی که منحل شده دیگر پرسنلی ندارد که بخواهد لیست حقوق ارسال نماید.اون شرکت ترک کار شما را داخل سامانه حقوق و دستمزد دارایی اعلام نکرده و اگر بخواهید شما رد کنید به عنوان حقوق بگیر غیر اصلی میتوانید رد نمایید و اینطور نیست که الان دارن برای شما لیست رد میکنند.به مسئول کارهای مالیاتی شرکت جدید بفرمایید در سامانه لیست حقوق و در قسمت حقوق بگیران جلوی اسم شما قسمت عملیات را انتخاب نمایند و تاریخ شروع به کار شما را وارد نمایند و تبدیل به کارمند اصلی را بزنند. 
علی 1 سال قبل پاسخ داده شده
جناب میرزاتقی بزرگوار خیلی ممنونم از پاسخ کاملتون. فقط اینکه این کار باعث نمیشه اداره دارایی من رو بعنوان دو شغله بشناسه و مجبور شم بخاطر حقوق دریافت نکرده مالیات بپردازم؟ پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخ تون
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلامت باشید.وقتی گزینه تبدیل به کارمند اصلی را بزنید و وقتی جزئیات شما را مشاهده کنند و ببینند نحوه همکاری شما از غیر اصلی به اصلی تبدیل شده دیگر در آن محل به عنوان کارمند اصلی میباشید.این مشکل برای چندین نفر پیش اومده بود و به کارفرما دسترسی نداشتند و شرکتی وجود نداشت که ترک کار بزنه و خود اداره داریی گفتند از این راه باید اقدام نمایید.
دکمه بازگشت به بالا