اعمال مالیات تکلیفی پزشکان در فرم تبصره 100

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: اظهارنامه مالیاتیاعمال مالیات تکلیفی پزشکان در فرم تبصره 100
علی ابراهیمی پرسیده شده در 3 ماه پیش
با سلام در زمان پر كردن اظهارنامه اشخاص حقيقي ،‌علي الحساب ماليات تكليفي پرداختي پزشكان در كدام بخش اظهار نامه بايد ثبت گردد تا از ماليات قابل محاسبه توسط سيستم كسر شود؟
سوالات مرتبط

4 پاسخ
حسین میرزاتقی 3 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.در فرم تبصره ۱۰۰ نمیتوانید مالیات تکلیفی ها ی پرداخت شده را لحاظ نمایید اما در اظهارنامه عادی این پرداختی ها را جزو پیش پرداخت های مالیات در جدول محاسبه مالیات لحاظ نموده تا از اصل مالیات کسر گردد.
علی رهنما 3 ماه قبل پاسخ داده شده
برای بعضی از پزشکان مالیات تکلیفی در تبصره 100 اعمال میشود فرم را تایید کنید و کنترل کنید علتش شاید نوع پرداخت مالیات تکلیفی باشد به هرصورت امسال بر خلاف سالهای قبل این مورد گنجانده شده است فقط کنترل کنید اگرنبود عادی ارسال کنید
علی ابراهیمی 3 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام ضمن سپاس از پاسخ شما . عذرخواهم مجدد مزاحم شدم. ماليات تكليفي در فرم ديده ميشه ولي محاسبه ماليات لحاظ نمشود و كسر هم نميشود. ميتوانيم در فرم ماليات پرداختي اين اظهارنامه قبل از تكميل اظهارنامه اونها رو وارد كنيم.
علی رهنما 3 ماه قبل پاسخ داده شده
چرا اگر در فرم تبصره میبینید باید کسر شود تا انتها بروید و تایید کنید و نتیجه را مشاهده کنید اگر اونموقع اعمال نشد تبصره را حذف و اظهارنامه ارسال کنید مشکل برسر چگونگی پرداخت مالیات تکلیفی و عدم تعهد حسابداری بیمارستانها بر درست ارسال کردن انهااست
دکمه بازگشت به بالا