افزایش سنوات سال جدید و پرداخت سنوات به صورت سالانه

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: قانون کار و حقوق و دستمزدافزایش سنوات سال جدید و پرداخت سنوات به صورت سالانه
Saghi پرسیده شده در 2 سال پیش

با سلام . احتراما بیشتر شرکتها سنوات پایان خدمت را در پایان قرارداد سالانه پرداخت میکنند و در سال جدید قرارداد مجددا یک ساله تنظیم میشود.حال پیروی ارائه آموزش نحوه محاسبه حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ و محاسبه سنوات پایه سوال پیش میاد که این افزایش پایه سنوات و حقوق به چه صورتی می باشد؟ و آیا در چنین شرکتها که قرارداد بر اساس حقوق پایه تنظیم و بابت پرسنل باسابقه بالاتر از یک سال فقط سنوات قرارداد جدید لحاظ میگردد صحیح است؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
ویدیوی آموزشی پایه سنوات در مواردی است که سالهای قبل این مزایا پرداخت نشده باشد .اگر پرداخت نشده است که مطابق اکسل در ویدئو عمل کنید چون استخدام پیوسته است حتی در صورت انعقاد قرارداد جدید همه این مزایا باید حساب شود حتی ذخیره سنوات هم باید به روز شود 
حسابنو عضو سایت 2 سال قبل پاسخ داده شده
سلام و وقت به خیر، سوالتون از اساس صحیح نیست متاسفانه موضوع سنوات پایان خدمت که در ابتدای سوالتون مطرح کردید کلا موضوع متفاوتی با پایه سنوات است. پایه سنوات از عوامل قابل پرداخت ماهانه حقوق است که هر سال طبق مصوبه شورای عالی کار مشخص می‌شود ولی سنوات پایان خدمت یک مدل مزایا هست که به ازای هرسال کارکرد کارکنان معادل یک ماه حقوق و مزایای به تبع شغل به کارمند یا کارگر پرداخت خواهد شد.
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403