ثبت هزینه بلیت هواپیما در گزارشات فصلی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: معاملات فصلی ماده 169ثبت هزینه بلیت هواپیما در گزارشات فصلی
آرزو پرسیده شده در 10 ماه پیش

باسلام هزینه بلیت هواپیما خریداری شده از سایت علی بابا (که جزوه هزینه های عملیاتی پروژه است) در سامانه صورت معاملات و سامانه ارزش افزوده بعنوان هزینه بدون ارزش افزوده آورده میشه یا با ارزش افزوده ؟ چون موقع خرید بلیت مبلغی رو بعنوان مالیات پرواز به هزینه بلیت اضافه کردن اگر جزو خرید با ارزش افزوده باشه باید در معاملات فصلی در قسمت گزارشات خرید ..شخص حقوقی .. شرکت علی بابا رو وارد کنم؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
حسین میرزاتقی 10 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.بستگی به نوع بلیط دارد.اگر حالت عادی باشد آژانس هواپیمایی نقش واسط را دارد و یک درصدی کمیسیون میگیرد که در هنگام وارد کردن اطلاعات تیک حق العمل کاری را باید بزنید اما اگر بلیط چارتر باشد که باید مستقیم خرید از آژانس هواپیمایی را بزنید و مشمول ارزش افزوده هم میباشد.
علی رهنما 10 ماه قبل پاسخ داده شده
دوره های قبل را کنترل کنید در گزارش معاملات  اعلام شده دیگران برای شما به چه نحوی گزارش شده است آیا اصلا گزارش شده است ؟ چون با کد ملی مسافر بلیط خریداری میکنید بعید است گزارشی ارسال شده باشد این برداشت اشتباه است که به دلیل عدم ثبت خریدها در معاملات فصلی هزینه یا ارزش افزوده پرداخت شده مورد قبول قرار نگیرد هدف اصلی تطبیق گزارشهای دو طرف معامله است
دکمه بازگشت به بالا