فرق برگه ارزیابی، تشخیص  و برگه قطعی مالیات

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: مالیات اشخاص حقوقیفرق برگه ارزیابی، تشخیص  و برگه قطعی مالیات
خاص پرسیده شده در 4 روز پیش
سلام وقت بخبر سوال در مورد کارتابل ابلاغ الکترونیک داشتم فرق برگه ارزیابی ، تشخیص  و قطعی مالیاتی چی هست آیا برگه ارزیابی مالیاتی زمانی صادر میشه که اظهارنامه عملکرد رد نکرده باشیم ؟ و سوال دیگه اینکه برگه تشخیص مالیاتی برای ما صادر شده گزینه( اضافه میشودجرایم مالیاتی تا صدور برگه تشخیص) مبلغی وارد کرده در صورتی که ما اظهارنامه رد کردیم و همینطور این برگه هم تازه صادر شده ، الان این جریمه قابل اعتراضه ؟
سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 1 روز قبل پاسخ داده شده
برگ ارزیابی یا برگ تشخیص زمانی صادر میشود که مالیات تعیین میشود یعنی مشخص میشود شما حق اعتراض دارید ولی قطعی یعنی پرداخت کنید جریمه هم برای تفاوت اظهارنامه و تشخیص است شما ممونه 1000تومن در اظهارنامه ابراز کنید ولی تشخیص 10000تومن باشد . قابل بخشودگیه
خاص 23 دقیقه قبل پاسخ داده شده
ما به برگه تشخیص اعتراض میخایم بدیم . و همانطور که در اظهارنامه عملکرد هم اظهار کرده بودیم در آمد خالص نداشتیم و هزینه های شرکت که بیشتر در آمد ناخالص بوده توسط سهامداران پرداخت شده شرکت به تازگی دانش بنیان شده و در مسیر تحقیق و توسعه س ، من متن اعتراض رو آماده کردم آیا مشکلی برای ما ایجاد نمیکنه این متن اعتراض؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنین آپلود کردم عکس متن را .
پیوست‌ها
دکمه بازگشت به بالا