فروش کالا و خدمات همزمان در سامانه موديان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیفروش کالا و خدمات همزمان در سامانه موديان
Mohammad taghavi پرسیده شده در 1 سال پیش

سلام شركت ما هم درآمد ارائه خدمات داره هم فروش كالا دارد. مي خواستم ببينم كه براي درآمد ارائه خدمات و فروش كالا از یك شناسه مالياتي استفاده كنم در صورتي كه در اظهارنامه و نرم افزار درآمد و فروش را جدا كردم مشكلي ايجاد نمي شود ؟ همچنين طرف حساب خريد وقتي برای ما صورتحساب صادر ميكنه داخل سامانه موديان مثل سامانه فصلي لازم نيست ما چيزي تحت عنوان خريد براشون ارسال كنيم يا همون تاييد و رد كافيه ؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.مشکلی نیست از همان یک شناسه حافظه مالیاتی استفاده نمایید و برای فاکتورهای خریدتان هم همان تایید یا رد در سامانه مودیان کفایت میکند و نیازی به ارسال آن در سامانه نمیباشد و فقط صورتحساب الکترونیکی فروش را باید به سامانه ارسال نمایید.
ابوالفضل 1 سال قبل پاسخ داده شده

سلام وقتتون بخیر
بنده حسابدار یک شرکتی هستم که تولیدات الکتروموتور انجام میده وبرای ساخت هر الکتروموتور یک نام پروژه داره به عنوان مثال ka1269 و تعداد این پروژه ها بسیار زیاد است آیا ما برای هر پروژه ساخت باید یک شناسه کالا ثبت کنیم یا همان به صورت کلی الکتروموتور ثبت بشه کفایت میکنه؟

ابوالفضل 1 سال قبل پاسخ داده شده

ما بیشتر فروش و خریدامون به صورتی است که جنس یا کالا مورد نظر را میفروشیم یا میخریم و طی بازه نا معلوم مبالغ را دریافت یا پرداخت می نماییم آیا فاکتور های فروشمان به صورت نقدی یا نسیه در سامانه ثبت شود.؟

ابوالفضل 1 سال قبل پاسخ داده شده

ودر نهایت بدون نیاز به نرم افزار حسابداری آیا امکان ارسال صورت حساب به سامانه مودیان میباشد.

دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت

آموزش حقوق و دستمزد 1403