قرارداد دائمی پرسنل

mohammad پرسیده شده در 3 ماه پیش
سلام استاد یه سوال داشتم من از آذر 1402 قرارداد ندارم مهر و آبان بصورت قراداد یک ماهه داشتم الان  7 ماهه قرارداد ندارم و طبق قرارداد قبلیم و با توجه به افزایش حقوق طبق قانون کار اعمال شده و دریافت کردم الان من کارگر دائمی محسوب میشم درسته؟ سوال اینه : کارفرما الان پیشنهاد3 تومن  حقوق بالاتر داده ولی قرارداد ۶ ماهه و اظهار میکنه قرارداد تا اخر سال نمیشه قرارداد بست و از لحاظ قانون کار معتبر نیست برای من 9 یا 10 ماهه با  قرارداد ببنده آیا قانونی هست برای جلوگیری  این مدت قرارداد؟ اگه من از الان یک قرارداد تا اخر سال 1403  امضا کنم مثلا بعد دوماه میتونه اخراج کنه؟ اگه به هر دلیلی اخراج بشم تا پایان قرارداد باید طبق قرارداد حقوقم رو بپردازه؟ یا خیر ؟
سوالات مرتبط

3 پاسخ
نیما - مشاور روابط کار 3 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام و وقت بخیر بله دائمی محسوب می شوید. خیر اشتباه اعلام می کنند هر مقدار قرارداد توافقی می توانید منعقد کنید و بعد انعقاد قرارداد تا پایان سال مطابق ماده 25 قانون کار امکان فسخ آن وجود ندارد/
علی رهنما 3 ماه قبل پاسخ داده شده
با احترام به نظر جناب پرتوی بعید است کارگردائم شناخته شوید و رای اداره کار را بگیرید شما حداقل باید 3ماه قرارداد میداشتید و تمدید نمیشد قرارداد یک ماهه داشتید چون تا سه ماه ازمایشی هستید لازمه دائمی شدن دریافت رای از اداره کار است و بسیار سخت است و اصولی هم نیست .
mohammad 3 ماه قبل پاسخ داده شده

جناب رهنمای عزیز بنده اسفند سال1401 استخدام شدم که اولین قراردادم یک ماهه بود برای 1402 هم یک قراداد 6 ماهه داشتم و بعد از اتمام قرارداد دو ماه بصورت دو قرارداد یک ماهه بستند بعد اون نبستند و پیام هم دادم بابت بستن قرارداد که امروز فردا کردند در اصل بنده از اول آذر 1402 قراداد ندارم تا الان که اول تیر 1403 هست آیا با این تفاسیر باز هم دائمی محسوب نمیشوم؟

نیما - مشاور روابط کار 3 ماه قبل پاسخ داده شده

سلام و وقت بخیر دایمی هستید

علی رهنما 3 ماه قبل پاسخ داده شده
حالا فرق کرد از طریق رای اداره کار بله
دکمه بازگشت به بالا