مغایرت گیری در معاملات فصلی با طرف مقابل

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: معاملات فصلی ماده 169مغایرت گیری در معاملات فصلی با طرف مقابل
azadeh پرسیده شده در 1 سال پیش

سلام استاد وقت بخير در معاملات فصلي براي مغايرت گيري بين ارسالي خودمان و ارسالي ديگران، گزارشات فروشي كه توسط طرف حساب براي ما ارسال شده يعني به ما فروخته و ميشه خريد ما ؟ يعني خريد خودمان را با فروش ارسالي ديگران بايد مقايسه كنيم ؟ عمليات مغايرت گيري دقيقا به چه صورتي صحيح است كه انجام شود ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

سوالات مرتبط

3 پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.دقیقا همانطور که فرمودید از طریق سامانه صورت معاملات فصلی و از طریق آیتم گزارشات ارسال برای شما پیگیری فرمایید
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام. فروش شما به دیگران در قسمت گزارش فروش و متقابلا خریدهایی که داشتید، در قسمت گزارش خرید در همان فصل مربوطه برای شما نشان داده می شود. برای مثال شما در فصل تابستان 1401 دو فاکتور فروش به شرکت آلفا و بتا داشتید، برای بررسی و مغایرت گیری، در قسمت گزارشات ارسالی برای شما بخش فروش تابستان 1401 را مشاهده فرمایید.
azadeh 1 سال قبل پاسخ داده شده
ممنون دوست عزيز پس خريدي كه خودمان ارسال كرديم ميشه همان خريدي كه ديگران براي  ما ارسال كردند؟برخي دوستان خلاف اين رو بيان كردند فرمودند وقتي طرف مقابل براي ما فروش ميفرستد در سامانه ميشود خريد ما . ممنون ميشم شفاف تر تصريح كنيد.
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده

خیر اینطور نیست. شما خودتان را سر درگم نکنید. وقتی فروش دارید و می خواهید بررسی کنید که طرف مقابل هم آن فاکتور یا قرارداد را ثبت کرده است، گزارش فروش را مشاهده کنید. برای خرید هم همینطور.

دکمه بازگشت به بالا