واردات در معاملات فصلی و خرید ارز از صرافی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: معاملات فصلی ماده 169واردات در معاملات فصلی و خرید ارز از صرافی
ثمین رستم نژاد پرسیده شده در 3 ماه پیش
با سلام وارداتی داشتیم که در راستای ان واردات از صرافی خرید ارز کردیم ، صرافی ها در سامانه مودیان خریدهای ارز را به اسم ما رد کرده اند ، حال اگر در معاملات فصلی مجددا در قسمت واردات طبق دفاتر این مبالغ را وارد کنیم خرید ما دوبرابر محاسبه میشود یا واردات به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگیرد ؟ همچنین هزینه هایی که در راستای واردات بصورت ریالی پرداخت شده باید در قسمت ریالی واردات ثبت کنیم ؟
سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 3 ماه قبل پاسخ داده شده
بله شما در گزارشات فصلی هم باید خرید ارز را وارد نمایید و هم واردات را.در قسمت وارد کردن واردات اطلاعات را هم بر مبنای برگ سبز میخواهد و هم طبق دفاتر.
حسین میرزاتقی 3 ماه قبل پاسخ داده شده
سلام.قبل از راه اندازی سامانه مودیان در گزارشات فصلی هم واردات و هم خرید ارز را ارسال می‌کردیم. اکنون با راه‌اندازی سامانه مودیان مواردی که داخل سامانه و کارپوشه قرار ندارد را باید در گزارشات فصلی اعلام نماییم. حالا اگر واردات در کارپوشه قرار ندارد در گزارشات فصلی قسمت واردات باید طبق دفاتر و برگ سبز تکمیل گردد. هزینه‌هایی که به صورت ریالی در راستای واردات انجام گردیده است اگر در کارپوشه قرار نداره باید در گزارشات فصلی در قسمت خرید وارد نمایید و به گزارش واردات ربطی ندارد.
دکمه بازگشت به بالا