پرداخت حق بیمه از حساب تنخواه گردان

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیپرداخت حق بیمه از حساب تنخواه گردان
هادی پرسیده شده در 2 سال پیش

با توجه به اینکه از حساب بانکی رسمی شرکت به دلیل حقوقی بودن حساب و نداشتن کارت بانکی و رمز پویا امکان پرداخت اینترنتی حق بیمه پرسنل وجود ندارد ایا امکان این هست که مبلغ حق بیمه  رو به حساب تنخواه گردان واریز گردد و از حساب تنخواه گردان که حساب شخصی یکی از پرسنل است و فقط جهت هزینه های تنخواه استفاده می شود حق بیمه پرداخت گردد؟اگر نه راه حل چیست؟

سوالات مرتبط

3 پاسخ
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
به هیچ عنوان این کار انجام نشود و هم شرکت دچار دردسر میشود و هم تنخواه گردان مورد مواخذه مالیاتی قرار میگیرد حتما راه بهتری هم هست و چاره اندیشی شده است بیشتر تحقیق کنید
هادی 2 سال قبل پاسخ داده شده

آیا سازمان تامین اجتماعی شماره شبا دارد که حق بیمه رو رو از طریق برداشت بوسیله چک و یا انتقال پایا پرداخت کرد؟یا راه دیگری وجود دارد؟

علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
یک راه ساده اقدام برای دریافت کارت عابربانک برای شرکت و از حساب شرکت است راههای دیگری هم هست که از بیمه راهنمایی بگیرید  راهنمای استفاده از عابربانگ شرکتی را با لینک اینجا میگذارم استفاده کنید https://www.cbi.ir/showitem/21583.aspx
رضا موحد 2 سال قبل پاسخ داده شده

برای شرکت در بانک رفاه کارگران حساب باز کنید و در همون شعبه درخواست فعال سازی بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی بدید و نام کاربری و رمز عبور بگیرید.
از آن به بعد قبض های بیمه در سایت اینترنت بانک اشخاص حقوقی بانک رفاه در منو پرداخت > حق بیمه کارفرمایان قابل پرداخت هست.
موارد مورد نیاز که باید بصورت دستی وارد کنید:
1- شماره شناسه برگ پرداخت 17 رقمی قبض بیمه بدون خط تیره
2- مبلغ به ریال
3- شرح: مثلا بیمه تیر1401 دفتر مرکزی

دکمه بازگشت به بالا