چگونه میتوان قرارداد کارفرمایی قبلی را تغییر داد؟

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیچگونه میتوان قرارداد کارفرمایی قبلی را تغییر داد؟
محدثه غلامی پرسیده شده در 1 سال پیش

با سلام، مدیرعامل از سال 98 با شرکت قرارداد کارفرمایی با حداقل  حقوق را منعقد کرده است. در حال حاضر سابقه بیمه ایشان 19 سال می باشد. در نظر داریم در این 11 سال باقی مانده حقوق ایشان را پلکانی افزایش دهیم. چند سوال مطرح است 1- آیا میتوان با توجه به قرارداد کارفرمایی با حداقل حقوق، میزان حقوق و مزایای ایشان را افزایش دهیم؟ 2- وقتی به ایشان با توجه به قرارداد کارفرمایی مزایای رفاهی تعلق نمیگیرد، ما میتوانیم با مزایای به تبع شغل حقوق ایشان را بالا ببریم؟ 3-اگر امکان افزایش حقوق با قرارداد حداقلی وجود ندارد، چگونه میتوانیم قرارداد قبلی را باطل و مجددا قرارداد جدیدی منعقد کنیم؟ 4- کارکنان تامین اجتماعی به ما گفته اند که سه ماه حق بیمه را ندهید تا قرارداد خودکار لغو شود بعدا مجدد قرارداد منعقد کنید. آیا این صحیح می باشد؟

سوالات مرتبط

1 پاسخ
رضا موحد 1 سال قبل پاسخ داده شده

سلام.
جواب سوال ۱: نمی توان افزایش داد چون موقع ارسال لیست در سایت بیمه با خطا مواجه می شود و بایستی مبلغ حقوق روزانه ایشان عینا مطابق قرارداد کارفرمایی باشد.
سوال ۲: خیر. زیرا مبلغ قرارداد کارفرمایی ایشان در سیستم ادراه بیمه ثبت شده و آن را بعنوان حقوق در نظر میگیرد و چنانچه مزایای اضافی به ایشان اختصاص دهید هیچ تاثیری در بالابردن میانگین حقوق در سابقه بیمه ندارد و فقط از جیب خودتان رفته است.
سوال ۳: یک روش اینست بیمه ایشان در یک شرکت دیگر با یک کد شغل جدید مثلا رییس دفتر فنی اعلام شود و به مرور افزایش دهید تا به سقف قانون بیمه یعنی معادل ۷ برابر حداقل حقوق مصوب قانون کار آن سال برسد.
سوال ۴ : اطلاعی ندارم.

دکمه بازگشت به بالا