گزارش معاملات فصلی

رویا پرسیده شده در 2 سال پیش

ما یه خرید داشتیم اسفند ۱۴۰۰ پول رو هم کامل تو اسفند پرداخت کردیم از حساب شرکت و تو ارزش افزوده زمستان هم اوردیم ولی  الان که فاکتور به دستمون رسیده به تاریخ ۱۵ فروردین امساله هنوز گزارش فصلی زمستان ۱۴۰۰ رد نکردیم الان  فاکتور تو گزارش فصلی زمستان بیاریم یا بهار امسال ؟

الهام عظیمی راد 2 سال قبل پاسخ داده شده

سلام
گزارش فصلی پاییز ۱۴۰۰ در موعد مقرر ارسال و پرداخت شده است اما متاسفانه در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۳ متوجه شدیم که گزارش پاییز رو تایید نهایی نزدیم به همین خاطر در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۳ تایید نهایی خورد
این کار چه عواقبی داره؟

علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده

تاخیر درثبت معاملات فصلی یک درصد معاملات جریمه دارد که تا صددرصد هم میشود بخشودگی گرفت

سوالات مرتبط

3 پاسخ
بهترین پاسخ
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
بستگی به این دارد   که در دفاترتان چه ثبت کرده اید اگر خرید قطعی شده باشد در زمستان و اگر پیش پرداخت عمل شده باشد و در فروردین سند خرید صادر شده باشد در بهار سال بعد  که باید مغایرت را توصیح دهید که براساس اختلاف دو سبستم  مالی است و یا با فروشنده تماس بگیرید اصلاح کنند.
الهام عظیمی راد 2 سال قبل پاسخ داده شده
با سلام گزارش فصلی پاییز ۱۴۰۰ در تاریخ مقرر ارسال و پرداخت شده است اما در تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۳متوجه شدیم که تایید نهایی نشده بود و به همین دلیل در این تاریخ تایید نهایی شد حالا عواقب این کار چی هستش؟
علی رهنما 2 سال قبل پاسخ داده شده
جواب شما چون در یادداشت بود همانجا پاسخ داده شد .یک درصد جریمه تاخیر دارید که تا صددرصد آن نیز قابل بخشودگی است نگران نباشید
دکمه بازگشت به بالا