ارسال مستقیم صورتحساب در سامانه مودیان توسط مودی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: سامانه مودیان و پایانه‌ فروشگاهیارسال مستقیم صورتحساب در سامانه مودیان توسط مودی
Kamran پرسیده شده در 1 سال پیش

سلام، چطور میتونم به طور مستقیم صورتحساب الکترونیکی ارسال یا بارگذاری کنم ؟ (ارسال توسط مودی و  بدون دخالت شرکت های معتمد) اگر قرار بر این باشه که نشه مستقیم ارسال کنیم پس چرا گزینه ی (توسط مودی) قرار دادند ؟ و هدف از این عملیات ناقص چیه ؟ لطفاً اگر شدنی هست به طور کامل و واضح مراحل را شرح دهید ، پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزارم

سوالات مرتبط

6 پاسخ
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.میتوانید ارسال صورتحساب از طریق مودی را انتخاب نمایید اما فعلا امکانی وجود ندارد که مانند گزارشات فصلی به صورت دستی وارد نمایید و فعلا فقط از طریق نرم افزار حسابداری میتوان ارسال نمود.با پشتیبانی نرم افزارتان هماهنگی بعمل آورید.
داود مرادی 1 سال قبل پاسخ داده شده
با سلام باید نرم‌افزار شما قابلیت خروجی Apiداشته باشد تا بتوانید بصورت مستقیم صدور صورتحساب الکترونیکی انجام بدین
خاص 1 سال قبل پاسخ داده شده

با سلام ، جناب میرزا تقی ارسال صورتحساب از طریق مودی  در سامانه مودیان چه تفاوتی با گزارشات فصلی دارد ؟ بعد از ثبت نام در سامانه مودیان باید گزارشات فصلی نیز ارسال شود ؟ یعنی فقط فروش در این سامانه اعلام میشود ؟ این طرح چه زمانی لازم الجرا است ؟

حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
سلام.اداره مالیات از طریق ماده ۱۶۹ گزارش فصلی نتوانست به اهداف خود برسد و به همین دلیل سامانه مودیان را راه اندازی کرده و اعلام کردند تا از ابتدای سال ۱۴۰۲ کلیه اشخاص حقوقی نسبت به تکالیف خود در سامانه مودیان اقدام نمایند.با راه اندازی کامل این سامانه و ارسال صورتحساب های الکترونیکی در سامانه دیگر نیازی به ارسال گزارشات فصلی نمیباشد.
خاص 1 سال قبل پاسخ داده شده
ممنون از توضیحات خوب شما تفاوت این دو سامانه در چیست ؟ مودی اگر انتخاب ارسال گزارشات رو از طریق خودش بزنه ، برای ارائه  حتما باید نرم افزار حسابداری داشته باشه ؟ و اینکه فاکتور ها همه باید ارزش افزوده داشته باشند ؟
حسین میرزاتقی 1 سال قبل پاسخ داده شده
گزارش فصلی و سامانه مودیان دو موضوع جدا از یکدیگر میباشند و با راه اندازی کامل این سامانه دیگر نیازی به ارسال گزارسات فصلی نمیباشد.در مورد سوال دومتان باید خدمتتان عرض کنم فعلا ارسال صورتحساب توسط مودی فقط از طریق نرم افزار امکان پذیر میباشد.و در مورد سوال سومتان باید خدمتتان عرض کنم ارزش افزوده فاکتور بستگی به کالا و خدماتی دارد که ارائه میدهید اگر کالا و خدماتی که ارائه مینمایید معاف از ارزش افزوده باشد فاکتور بدون ارزش افزوده باید صادر نمایید و باز هم تکالیف را در سامانه مودیان باید انجام دهید.
دکمه بازگشت به بالا