خبر بخشودگی جرایم مالیاتی در هفته دولت

بخشودگی جرایم مالیاتی در هفته دولت

عیسی اورج زاده مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از شرایط ویژه بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی خبر داد.

خبر مهم درباره بخشودگی جرایم مالیاتی

وی با اشاره به شرایط ویژه برای بخشودگی جرایم مالیاتی، گفت: در جهت مساعدت به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بدهکار مالیاتی، از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی مؤدیان از بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی برخوردار خواهند شد.

همچنین این مقام مسوول گفت: طبق بخشنامه رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای تکریم مودیان محترم مالیاتی، بخشودگی جرائم مالیات و عوارض هر سال یا دوره برای مودیانی که تا دهم شهریورماه جاری نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام نمایند، در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف دو میلیارد ریال و در مورد اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال بدون پیش شرط به مدیران کل امور مالیاتی تفویض شده است.

ایشان از مودیان مالیاتی استان خواست تا از این فرصت استفاده کرده و با مراجعه به حوزه های مالیاتی نسبت به پرداخت بدهی و بهره مندی از تسهیلات بخشنامه فوق  اقدام نمایند.

دسته بندی ها
برچسب ها
دکمه بازگشت به بالا