احداث مسکن برای بازنشستگان کشوری

احداث مسکن برای بازنشستگان کشوری

تامین مسکن بازنشستگان در الویت است

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت : یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در جامعه موضوع مسکن است و در همین ارتباط وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی و مسکن تعاملات خوبی را با صندوق بازنشستگی داشته اند و قرار است بازنشستگانی که فاقد مسکن هستند ، جهت تحویل مسکن در الویت قرار بگیرند . به همین منظور در تفاهم نامه ای که بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان ملی مسکن به امضا رسیده است ، اشخاصی که فاقد مسکن هستند و در طرح مسکن ملی ثبت نام نموده اند در الویت خواهند بود .

لذا از بازنشستگانی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند درخواست می شود که به هریک از ادارات صندوق بازنشستگی در هر استان مراجعه کرده و با ارائه ی اطلاعات خود از طریق این تفاهم نامه در الویت قرار گیرند و براساس توافق صورت گرفته ، واحدهایی که در سال جاری آماده خواهند شد براساس الویت به بازنشستگان واگذار می شود . همچنین مشارکت در احداث مسکن برای بازنشستگان کشوری هم در برنامه ریزی ها قرار دارد و انتظار می رود زمین هایی که در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد در اختیار صندوق قرار گیرد تا با احداث واحدها این قشر نیز صاحب مسکن شوند .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت