امکان افزایش حقوق کارگران در نیمه ی دوم سال وجود دارد

امکان افزایش حقوق کارگران در نیمه ی دوم سال وجود دارد

افزایش حقوق کارگران در نیمه ی دوم سال در صورت ادامه ی تورم

ولی اسماعیلی ، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص موضوع افزایش دستمزد کارگران برای سال 1402 اظهار کرد : زمانی که شورای عالی کار در خصوص افزایش دستمزد کارگران به نتیجه ی نهایی خود رسید، این تعهد گرفته شد که در صورت ادامه ی تورم در کشور ، حقوق کارگران در نیمه ی دوم سال هم افزایش یابد . لذا خواسته ی ما از دولت این است که با سرعت بیشتری در خصوص مهار تورم چاره جویی کند تا این مسئله منجر به نارضایتی اقشار مختلف مردم نگردد . به همین علت اگر شرایط تورمی کشور همچنان ادامه دار باشد ، حقوق کارمندان و کارگران در نیمه ی دوم سال قابل افزایش است .

آقای اسماعیلی همچنین اظهار کرد : در سال جاری طرح تبدیل وضعیت ایثارگران ادامه نخواهد داشت اما افرادی که تا بهمن ماه سال گذشته مدارک آن ها در دست بررسی بوده به طور قطع تبدیل وضعیت خواهند شد . وی در خصوص این که چرا این طرح دیگر ادامه نخواهد داشت افزود : مجلس شورای اسلامی در بودجه ی سال 1402 ، نظر به تمدید این طرح نداد و بعد از این هم دیگر در خصوص ایثارگران تبدیل وضعیت صورت نخواهد گرفت .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا