بیمارستان های تامین اجتماعی آماده خدمات رسانی در ایام نوروز می باشند

تامین اجتماعی

بیمارستان های تامین اجتماعی آماده خدمات رسانی در ایام نوروز می باشند

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های این سازمان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش این روابط عمومی در ایام نوروز سال 1402 ستاد خدمات درمانی نوروزی در این سازمان و مدیریت های درمان استانی تشکیل می شود. هدف از شکل دهی این ستاد ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و مسافران نوروزی به صورت هماهنگ است.

پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی انجام گرفته است

بنا به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز هماهنگی های لازم با مدیریتهای درمان استان ها انجام شده است. ضمن اینکه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور جهت همکاری دعوت به عمل آمده است.

در بخشی از این گزارش آمده است از آنجا که چند روز ابتدای سال را مسافران با عنوان تعطیلات نوروزی به مسافرت می روند، احتمال دارد که برخی افراد نیازمند خدمات درمانی تامین اجتماعی باشند. در چنین حالتی پیش بینی های لازم انجام شده است. بنابراین آمادگی کامل برای ارائه این خدمات در بیمارستان های ملکی و غیرملکی طرف قرارداد سازمان وجود دارد.

اطلاع رسانی امکانات و ظرفیت های درمانی

از طرف دیگر، با هماهنگی هایی که سازمان تامین اجتماعی با مراکز درمانی استان های مسافرپذیر در ایام نوروز انجام داده است، مقرر شده است امکانات و ظرفیت های درمانی کشیک های موجود در این ایام با استفاده از نصب پلاکاردهای اطلاع رسانی و یا هر نوع شیوه مرسوم دیگر به اطلاع مسافرین نوروزی رسانده شود.

گفتنی است در ایام نوروز پزشکان کشیک در بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان های طرف قرارداد این سازمان در سرتاسر کشور حضور خواهند داشت. ضمن اینکه سایر پزشکان طرف قرارداد این سازمان نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز مسافران همواره در دسترس آنها خواهند بود.

هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی بخش زیادی از جمعیت کشور به عنوان مسافران نوروزی به سفر در قسمت های مختلف کشور می پردازند. در این ایام با توجه به تعطیل بودن مراکز پزشکی و درمانی، امکان ارائه خدمات به بیماران کمتر می شود. هرچند با هماهنگی های سازمان تامین اجتماعی احتمال عدم ارائه خدمات درمانی بسیار کاهش پیدا کرده است.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا