تغییرات و اصلاحات ساختاری تامین اجتماعی در دست اجراست

تامین اجتماعی

تغییرات و اصلاحات ساختاری تامین اجتماعی در دست اجراست

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: از آنجا که کارهای انجام نشده در حوزه منابع انسانی ما زیاد هستند، سعی کردیم با شیوه ای جدید به آنها بپردازیم. از این رو به سراغ تغییرات و اصلاحات ساختاری رفتیم و حوزه های منابع انسانی و اداری – مالی را تجمیع کردیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این تغییر و تجمیع کوتاه کردن فرایندها و افزایش سرعت عمل بخش های مختلف تامین اجتماعی است. این قدم اولی است که برداشته ایم و قصد داریم همچنان این تغییرات را ادامه دهیم.

سرمایه انسانی، اصلی ترین سرمایه تامین اجتماعی است

میرهاشم موسوی در ادامه سخنان خود گفت: مهم ترین و اصلی ترین موتور محرکه و سرمایه سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی و منابع انسانی آن است. از این روز معتقدیم که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

وی تصریح کرد: هرگز نمی توان سازمان و مجموعه ای را پیدا کرد که بتواند بدون همراهی نیروی انسانی خود دست به کار حرکت شده و متحول گردد. در واقع منابع انسانی است که موجب رشد و ارتقا و پیشرفت هر مجموعه می گردد و این همان نکته ای است که نباید آن را نادیده گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که تا زمان پایان مسئولیت خود در سازمان تامین اجتماعی، اولویت اصلی خود را توسعه و پیشرفت قرار دهیم. این مهم بدون توسعه و توجه به منابع انسانی ممکن نخواهد بود. بزرگ ترین اشتباهی که ممکن است انجام دهیم، عدم توجه به نیازهای نیروی انسانی است که در این سازمان مشغول به کار هستند.

حجم بالای مطالبات، مدیران را دچار محدودیت می کند

موسوی تاکید کرد: کار مدیریت نیروی انسانی اصلا آسان نیست. در واقع چنان حجم مطالبات در این حوزه زیاد است که موجب می شود مدیران با محدودیت هایی روبرو شوند. بنابراین باید خود را آماده چالش های متعددی کنند که بر سر راهشان قرار دارند.

مدیر عامل تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: با این حال باید با توجه به همین چالش ها، فرایندها را بهبود بخشیده و در مقام خود تلاش کنیم تصمیمات بهتری اتخاذ کرده و به آنها بپردازیم.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا