در ایام نوروز در هر استان یکی از شعب تامین اجتماعی فعال است

تامین اجتماعی

در ایام نوروز در هر استان یکی از شعب تامین اجتماعی فعال است

مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی کشور از فعال بودن یک شعبه از شعب این سازمان در هر استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. بنا به سخنان این مقام مسئول خدمات ارائه شده در این شعب مربوط به استحقاق درمان بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان و افراد تحت تکفل آنها می باشد.

ارتباط با سامانه مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

بشیر عمرانی همچنین در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر، کلیه خدمات درمانی تامین اجتماعی بر اساس کد ملی و به صورت غیر حضوری انجام می گیرد. بنابراین در ایام نوروز این امکان برای بیمه شدگان فراهم شده است که از استحقاق درمانی خود با استفاده از روش های غیرحضوری مطلع شوند. بیمه شدگان می توانند این کار را به سه روش انجام دهند.

اولین روش آن است که به سایت تامین اجتماعی به آدرس es.tami.ir مراجعه کنند. روش دوم نیز آن است که با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره 1420 تماس بگیرند. ضمن اینکه امکان برقراری تماس با این سامانه در صورت بروز هر مشکل وجود دارد.

سومین روش نیز مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی است که در هر یک استان ها یکی از آنها فعال می باشد. این شعب موظف هستند خدمات خود را به صورتی که قوانین و ضوابط اجازه می دهند، به مراجعه کنندگان و بیمه شدگان این سازمان ارائه کنند.

شعبات سازمان به عنوان ستاد ارائه خدمات فعال هستند

مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی همچنین تاکید کرد که در ایام نوروز سال 1402 شعبات سازمان در استان های مختلف به عنوان ستاد ارائه خدمات فعالیت می کنند. به این ترتیب احتمال هر نوع وقفه احتمالی در ارائه خدمات درمانی به مراجعان این سازمان از بین می رود. در چنین حالتی اگر بیمه شدگان در این ایام به شعب مراجعه کنند، آنها موظف هستند که خدمات را طبق قوانین ارائه کنند.

گفتنی است بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از طریق سامانه تلفنی 1420 این سازمان از فهرست و نشانی شعب فعال مطلع شوند. ضمن اینکه مقرر شده است آدرس و شماره تماس این شعب در ورودی هر شهر اطلاع رسانی شود.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت