زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه

بنابراعلام میرهاشم موسوی ، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان برای سال 1402 ، در اردیبهشت ماه اعمال و پرداخت خواهد شد . لازم به توضیح است که مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز با حقوق اردیبهشت ماه پرداخت خواهد گردید . براساس اظهارات میرهاشم موسوی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس مصوبه ی شورای عالی کار خواهد بود که براین اساس ، میزان افزایش حقوق برای بازنشستگان حداقلی بگیر 27 درصد و برای سایر سطوح شغلی این افزایش به میزان 21 درصد به علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد بود .

آقای موسوی در ادامه سخنان خود اضافه کرد که : با توجه به توصیه ریاست جمهور به منظور توجه به معیشت اقشار بازنشسته ، مبلغ بن مستمری بگیران نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش خواهد یافت و کمک هزینه عائله مندی نیز به میزان 125 درصد افزایش می یابد . در خصوص حق اولاد نیز لازم به ذکر است که به ازای هر اولاد مبلغ 422 هزار تومان پرداخت خواهد شد .  آقای موسوی اشاره ای هم به پرداخت مبلغ باقی مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان کرد و اظهار داشت : مبالغ باقیمانده متناسب سازی حقوق ها هم از ابتدای سال جاری اعمال و پرداخت خواهد شد و طی روز های آتی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به نشانی http://es.tamin.ir ، احکام جدید خود را دریافت نمایند .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

دکمه بازگشت به بالا