مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی پرداخت شدند

تامین اجتماعی

‌مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی پرداخت شدند

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کشور از پرداخت بیش از 4500 میلیارد تومان مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان خبر داد. بنا به سخنان وی این پرداخت ها مربوط به بخش های دولتی، دانشگاهی و نیز بخش های خصوصی بوده است. همچنین وی اظهار امیدواری کرد با پرداخت این مطالبات بخشی از مشکلات مراکز دانشگاهی حل شوند.

این مقام مسئول تاکید کرد که به زودی و تا قبل از پایان ماه فروردین نیز بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

تعهدات تامین اجتماعی به بازنشستگان انجام شده است

میر هاشم موسوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت حقوق و مستمری و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اشاره کرد. طبق گفته های وی همه مبالغ پرداختی به این قشر از جامعه از سوی این سازمان پرداخت شده است . ضمن اینکه آخرین بخش از معوقات افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان نیز در چند روز پایانی سال 1401 به حساب آنها واریز شده است.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: این سازمان تمام تلاش خود برای رفع مشکلات و موانع مالی و تامین منابع را به کار گرفته است. به این ترتیب می توانیم همه تعهدات خود به بازنشستگان و مستمری بگیران را انجام دهیم.

بزرگ ترین مشکل ما کسری نقدینگی و عدم پایداری منابع مالی است

موسوی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر بزرگ ترین مشکلی که سازمان تامین‌‌اجتماعی با آن روبروست، کسری نقدینگی و عدم تامین منابع کافی و مناسب مالی است. از آنجا که منابع مالی ما پایداری کافی را ندارند، معمولا در اسفند ماه و هنگام پرداخت مطالبات و حقوق و دستمزدهای بازنشستگان دچار مشکل می شویم. ولی امسال با تلاش هایی که انجام دادیم و حمایت بخش های اقتصادی که زیر مجموعه این سازمان هستند، توانستیم منابع مالی مناسبی را تامین کنیم. به همین دلیل برای پرداختی های اسفند ماه که بسیار هم زیاد بودند، با مشکلی روبرو نشدیم.

گفتنی است علاوه بر حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، در اسفند ماه عیدی آنها و نیز معوقات مربوط به افزایش دستمزدهای 25 درصد نیز از سوی این سازمان پرداخت شده اند.

تیم تحریریه حسابنو

تیم تحریریه حسابنو

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا