وام قرض الحسنه بازنشستگی افزایش یافت

وام قرض الحسنه بازنشستگی افزایش یافت

وام بازنشستگان تامین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان رسید

براساس اظهارات احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مبلغ وام قرض الحسنه بازنشستگان این سازمان برای سال 1402 بیست میلیون تومان خواهد بود . اسفندیاری در ادامه سخنان خود افزود : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سازمان تامین اجتماعی ، این سازمان در سنوات گذشته طی یک برنامه ریزی مدون نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان خود اقدام کرده است .

 در خصوص مبلغ این وام لازم به توضیح است که سال قبل اگر بازنشسته ای واجد شرایط دریافت این وام بود می توانست مبلغ 12 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد دریافت کند . اما در سال جاری مبلغ این وام از 12 به 20 میلیون افزایش یافت و  بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام و در نهایت دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کنند . آقای اسفندیاری در خصوص فرآیند ثبت نام این وام عنوان داشت : بازنشستگان واجد شرایط یه منظور دریافت وام 20 میلیونی می توانند در خردادماه و از طریق کانون های بازنشستگی اقدام نمایند و پس از طی روند های قانونی مبلغ مذکور به حساب آن ها واریز خواهد شد .

احسان مومنی

احسان مومنی

محقق و پژوهشگر مالی و مالیاتی

می‌توانید سوالات مالی و مالیاتی خود را در تالار پرسش و پاسخ حسابنو مطرح نمایید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

خبرهای مرتبط

آخرین سوالات
دکمه بازگشت به بالا

کارگاه آنلاین 2 روزه

آموزش جامع حقوق و دستمزد 1403

نیم بها تا تاریخ 8 اردیبهشت