بازرسی از دفاتر قانونی و ابلاغیه بیمه تامین اجتماعی

تالار پرسش و پاسخدسته بندی: بیمه تامین اجتماعیبازرسی از دفاتر قانونی و ابلاغیه بیمه تامین اجتماعی
زهرا پرسیده شده در 1 سال پیش

سلام از سازمان تامین اجتماعی برامون پیام اومده اجرای ماده 47 قانون تامین اجتماعی، دفاتر قانونی و اسنـاد و مـدارک مالـی در سال مالی 1400 ( از فروردین تا آخر اسفند ) با اولویت تعداد بیمه شده کمتر از 50 نفرمورد بازرسی قرار میگیرد، و باید ظرف 15 روز به پورتال مراجعه کنیم؟ برای اولین باره که ما با این موضوع مواجه شدیم ، ما در سال 1400 خرید و فروش رسمی نداشتیم وحقوق و بیمه کارمندان رو از جیب میدادیم ، دفاتر قانونی منظورشون چی هست ؟ اگر پلمپ دفاتر روزنامه و ... هست ما پلمپ دفاتر هم نداشتیم ، الان خواهش میکنم میشه دقیقا راهنمایی بفرمایید که ما باید چیکار کنیم ؟

سوالات مرتبط

2 پاسخ
علی رهنما 12 ماه قبل پاسخ داده شده
وارد پورتال شوید اطلاعاتی که میخواهند پر کنید و اعلام کنید فعالیت نداشته اید و دفاتر هم نگرفتید. مشکلی نیست فقط اقدام کنید
زهرا 12 ماه قبل پاسخ داده شده
من وارد پورتال شدم و قسمتی از فرم هارو پرکردم ، در فرمی که مربوط به سال مالی بود زدم فاقد دفتر ، فرم های دیگه هم به همین دلیل فعال نشدن ( مثلا فرم نتیجه رسیدگی دفاتر ، حساب و سود و زیان و ....) الان از 10 تا فرمی که در اختیار ماگذاشته من 5 تارو کامل کردم و بقیه مربوط میشه به دفاتر همینطور ارسال کنم ؟ مشکلی ایجاد میشه ؟
دکمه بازگشت به بالا